Monday morning.

Ogillar faktiskt låten, egentligen skulle jag nog tyckt väldigt mycket om den. Men icke, Mix Megapol är nämligen på när jag jobbar och i somras jobbade jag fyra veckor. Är det någon radiostation som är bra på att tjata ut låtar så är det Mix Megapol. Heeelt sjukt! Blev ju typ förbannad! x)
Detta var en av de mest uttjatade låtarna så man tröttnar alltför snabbt liksom. Men låten kom upp på Spotify nu från min lista och det passade ju perfekt tänkte jag, Monday today och jag är LEDIG! Vaknade alldeles försent men det får vara att jag jobbade i helgen och gick upp tidigt som ursäkt. hehe

Hade för övrigt en helt underbar dag med Jonathan igår, wooonderful! Så fin ♥ hihi. Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, ska nog i alla fall börja med att hoppa in i duschen så jag blir på lite bättre humör, känner mig alldeles för seg, hade nog faktiskt mått bättre ifall jag var i skolan hoho.. eller inte.. ;)

Vi hörs senare, pusshej ♥ /
Hedvig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0