Jump then fall.

Har jobbat klart denna helgen nu, känns underbart skönt! Ikväll blir det hem till Jonathan eftersom jag inte kunde träffa honom igår. Kollade på Narnia (Prins Caspian) med Klara Urban mamma och pappa.
Jag kollade dock inte så mycket, sov mer än halva filmen, bra där!(y
Var så fruktansvärt trött efter att jag jobbat.
Imorgon är man ledig då, gud vad härligt! Särskilt eftersom jag jobbat denna helgen. Måste bara säga att det finns för mycket goda onyttiga saker man kan sätta i sig, herregud! Haha.. illa illa x)
Nu ska jag bädda min säng och byta om till något som inte är jobbkläder typ ^^ hehe!


Barcelona november 2010.
Vi hörs,
Hedvig♥

Kommentarer
Postat av: nana lisa nyman

Sv, Japp, det har jag målat. Tack! :D

2010-11-14 @ 19:13:29
URL: http://nanaheterhon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0