Iphone 4

ÄNTLIGEN! :D
Får dock betala den själv men det var dags nu alltså, försöker fixa så att man kan blogga från mobilen men jag har inte riktigt fått hum om hur man göra, kan bara skriva en rubrik. Så om någon vet hur man gör så vore det supersnällt om ja kunde få reda på det. Skulle vara sjukt gött ifall jag kunde det så att jag kan uppdatera ofta!
Igår var jag först på kungsmässan och Elgiganten, köpte mössa och vantar på HM och min kära Iphone på Elgiganten. Var säkert på Elgiganten i en timme, det var en kurva om hopp och besvikelse om vi skulle kunna lösa mitt abonnemang som var bundet till juni. Men till slut löste det sig med mycket god personal! =)
När vi var klara i Kungsbacka drog vi vidare till min syster där Urabn hjälpte mig med uppdateringar till min telefon osv. Skönt att numer ha en tekniker i familjen ! ;)
Efter det åkte vi alla till JUL på LIseberg där vi mötte Julia Mimmi och Ralf. Det var svinkallt men supermysigt!
När vi blev allt för kalla sa vi hejdå till Klara och Urban och vi drog vidare till en pastarestaurang vi bokat bord på för att tina upp. Jättemysig kväll i alla fall, var dock utmattad när jag kom hem, puh! haha
För första gången på länge kan jag lägga upp nytagna bilder på bloggen hehe.


(JULIA)

(MIN IPHONE :D)
Vi hörs, pusshej/
Hedvig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0