Back to basics.

Ikväll blir det nudlar för mig då. Gott?! Jaa faktiskt! Haha nu när alla har flyttat ut så är det precis som om vi glömmer att handla så då får man ju leta sig in och ha en reservplan, nudlar. Tycker faktiskt om det så det är inte så farligt. Sedan blir det vidare till bäste Elin Laaang! :P
Den lilla värmen som solen skapade tidigare idag har tyvärr försvunnit nu så det blir att cykla snabbt för att hålla värmen.
Just det ja: Ett löfte, från och med nu så ska jag svara på alla sms i en hel vecka! hihihih.. Säger du om det Jonathan? ;) HAHA!

(gammal bild på Eliin)
See yaaa!/
Hedvig

Kommentarer
Postat av: elin

jag hatar dig för alla fula bilder du vet !!! någon gång skall jag ge igen på dig riktigt hår :D: men jag älskar dig ändå :D:D<3<3

2010-11-23 @ 12:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0