Tjugofemte Mars Tjugohundratio.

Hejhejhejhejhejhej!
Nu skriver jag ett inlägg endast för att Natta ska sluta tjata på att jag aldrig bloggar.:):):):) Bara så ni vet så är jag fullständigt vid liv, har bara levt mitt liv utanför min blogg ett tag nu, för det behövs det med, heheheh.
Idag mådde jag piss på morgonen.. vet inte varför. Allt kändes bara dåligtdåligtdåligt!
Sen dök solen upp från ingenstans och långsamt kände jag att allt plötsligt kändes toppen! Vi var ute och det var 13 grader, helt otroligt!!!
Jag Julia och Frida var sedan ute hela lunchrasten och skrattade galet mycket! HAHA! Vid fem hade jag utvecklingssamtal, det gick jättebra!=)
Fick reda på svenska nationella också, min lärare var stolt över mig(a hihihi..
Nu sitter jag här med mammsen och halvkollar på Per Moberg som för övrigt är helt galen, hehehe!
Btw. Jag hade vårskor och mina nya solglasögon tidigare idag när jag och mamma gick och handlade och posta mitt brev=) Så sjuuukt gött!!:D

Så, gud vad stolt jag är nu;) Att jag fått ihop detta inlägg, varsågod Natta!:D heheheheh
Nu ska jag kolla på Debatt, ÄLSKA!

Bara för att jag inte kan skriva ett inlägg utan bild^^
Vi hörs, pusshej♥

Kommentarer
Postat av: nattadenbästastebästaihelavärlden.

JAG ÄR STOLT ÖVER ATT DU BLOGGADE NU. GRATTIS HEDVIG.

BFWEIUFJEOPMFGU :))))))))))))))))))))))))))))

PUZS.

2010-03-25 @ 21:38:05
URL: http://nnathaliie.blogg.se/
Postat av: frida

debatt? du är konstig du... haha. men man älskar dig ändå! ;)<33

2010-03-26 @ 19:31:41
URL: http://keishas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0