Nostalgi.

Roligt.. roligt.. att alla mina grejer kanske är borta från datorn., eller ah en del av mina grejer, de nyaste bilderna från i måndags (ja, så blir det när man inte har en bra egen kamera) är kvar i alla fall, det var undrbart väder och vi var nere vid stranden. Bästa stället!
Om drygt en timme ska jag ner och jobba igen, gott med pengar sen. Det är ju mitt första riktiga jobb liksom, hur gött som helst!
Ikväll blir det Gossip Girl vid sju, gott.
Men ja, har inte så mycket mer att säga nu..
Enjoy

Amanda i ett nötskal♥



Ha det bra
/Hedvig


Kommentarer
Postat av: L I S A G

sv; tack, kändes som det var dags för en ny, den andra var så tråkig :P



vad är det för jobb du har? :D

2010-04-18 @ 14:57:17
URL: http://galien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0