California here we come..

Många gånger säger man att det är det absolut bästa som finns, och det är precis vad det är, just då.
Något som för mig alltid kommer att vara det bästa som finns är OC, den serien är precis som jag sa det bästa som finns!
När jag lyssnar på temasången California så blir jag alldelesalldeles lugn i hela mig. Det är en otrolig känsla, en underbar en. Alla kvällar som jag legat på min säng och tittat på det bästa som finns, karaktärerna, musiken hela serien blir bara min, då jag ligger där ensam så blir allt mitt och det är helt underbart!

Så nu delar jag med mig av en av världens BÄSTA låtar från världens BÄSTA serie♥
Kärlek♥

/Hedvig

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fin blogg du har :D



Jeg hadde blitt kjempe glad hvis du gikk inn på denne linken og stemte på min bikini.



http://nelly.com/designyourbikini/en/?bikiniuser=82ZZHJr0RH8qz7uGCYv5C2JrTcnt6cH4TgSYp8W5CT#bikiniGallery

2010-04-20 @ 13:19:03
Postat av: Frida

ÅH SÅ BRRRAAAAA!

världens bästa serie. någonsin. <3

2010-04-20 @ 18:38:00
URL: http://keishas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0