Ungdomsgruppen 090929

Känner hur jag nästan svettas om fötterna, hehe vilken fin inledning hehe! men det är faktiskt så, i mitt hus är det så jävulskt(internt skämtx) varmt! Svettas ihjäl ju!
Sitter i min säng och för en gångs skull så är erik inte hemma så jag kan ha hans bärbara dator. bara det att jag hatar detta tagentbordet, jag lyckas alltid göra något när jag skriver som gör att jag hoppar mitt i texten och fortsätter att skriva, jättejobbigt!

Va på ungdomsgruppen idag, sjukt roligt med alla människor, som vanligt;)! Vi åt muffins skratta, spela spel och mös! Jag David Julia och Axel spelade med andra ord, så jävla kul var det, Åh jag älskar er!!(L)
Efter det då klockan var över nio gick jag Hanna, Anna, Anton Jossan och David med varandra, Jossan drog hem, och Anna missade bussen vid centrum så hon fick låna min cykel och cykla till min busshållsplats. Jag skrek, Anna lägg bara cykeln där vid hållplatsen. David följde med Anna och visade vägen.
Anna kom med bussen och Jag Hanna och Anton fortsatte att gå, Anton ville vara mer feminin än vad han är så han studsade runt lite skuttigt sådär, fyfan va du är skön Anton! Men du får INTE klippa av dig dina lockar!! Anton ska nämligen klippa sig imon:(
Efter ett tag såg jag o Hanna att det kom någon på långt håll, jag ba är det Davve, Nej det är ju en hund med sa jag, aa sa Hanna, Så kom han lite närmre så va det Davve som kom med min cykel, hehe Gulleman!!<3

Sen va jag Hanna Anton och David lite med varandra, vi tog en massa kort som jag kan visa när jag lagt in dem imon eller något. David trillade som vanligt"/ Med cykeln såklart.
Men det gjorde såklart inte ont, as always:P
NU ska jag borsta bort popcornen, öppna ett fönster och plocka bort mina grejer som jag har i min säng, hehe.

Här kommer bilderna:)Enjoy!
(Mina älsklingar!)

Hanna och David låtsas vara sura!(L)

Hanna och David♥

Hanna♥

Hanna♥

David♥

♥♥♥
Vi hörs alla söta, pusshej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0