Rösta på finaste klänning från Forever21

Hittade så sjukt många söta klänningar på Forever21 , jag kände att jag var bara tvungen att göra ett collage i Picasa och visa er hehe. Börjar få koll på Picasa nu, har inte använt det så mycket tidigare för att det inte alltid har funkat, och när saker inte funkar så blir jag bara riktigt trött! Nu funkar Picasa och jag älskar det!
Jag har numrerat klänningarna så ni kan rösta vilken som ni tycker är snyggast!
ALLA RÖSTAR NU DÅ!!!:D

RÖSTARÖSTARÖSTA!:D
(Ni kanske inte ser bilden och klänningarna så bra, men försök iallfall:)

Kommentarer
Postat av: bella

sv: härligt! jo jag med, inte så himla pigg faktiskt

2009-09-29 @ 17:19:54
URL: http://bellahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0