090929-16:31

Tjosan allesammans! Sitter här med nya Fridatidningen bredvid mig, Lite konstigt tycker jag, jag premunerar, så skippar den två nummer som jag inte får och nu så fick jag ett nummer. weird!
Idag så började vi skoldagen med att läsa i en halvtimme. Sen hade vi ett kort arbetspass då jag och Källman jobbade matte, ska snart börja på repetitionsuppgifterna, hehe Stolt!x)
Prov på fredag och det är redan tisdag liksom:)Good..:D

Efter vi jobbat matte hade hälften av klassen slöjd med hälften av åttorna, skolans lilla oskrivna motto är ju att blanda klasserna eller oj man får ju inte säga klass, just det, löjligt om jag får tycka mitt!
Jag satt med Stickfolket hehe, Alice,Malin Elin och Alexandra, svinkul va det, är snart klar med min andra vante hehe, jättesöta blir dem!

I No håller vi på med Genetik, väldigt intressant tycker jag, igår började vi med att titta på en film
som heter Gattaca, jättebra tycker jag, Jude Law och Uma Thurman är med i den. Idag kollade vi klart på den. Efter vi kollat klart på filmen fick vi ha bild eller arbetspass, man fick välja eftersom Lisa är sjuk. Under 6 veckor fram är det tjejerna som ska ha bild. I bilden håller vi på med att leta efter ett citat som har med musik eller bild att göra, så ska vi få upp det på väggarna, idag blev jag och Amanda klara, Vikingsson var tvungen att jobba så Källman och jag fyllde i konturerna på citatet, sjukt fint blev det. Citaten ska sitta på väggarna i Musikochbildsalen.


Ska ha orkester snart, men jag tror att jag skippar det idag, känner mig sjukt trött och mina ögon gör ont, det sticker i dem typ. Ska nog gå ner till ungdomsgruppen och mysa lite med mina älsklingar (konfamänniskorna)!
Älskar er alla!! Anna kommer från Göteborg idag också, så jag måste ju träffa henne:)
Nu är mamma nere i åsahallen, vår söta lilla Icaaffär här i bynx) och handlar grejer till maten, är sååå hungrigx)
Vi hörs,pusshej!♥

Kommentarer
Postat av: bella

sv: hehe ja riktigt drygt. Men jag fixade det sen iaf! Jag går sista året på gymnasiet fast jag är 90a. sj då?

2009-09-29 @ 16:41:32
URL: http://bellahs.blogg.se/
Postat av: bella

sv: haha jaha okej ne. hur det är med mig eller hur det är att gå i 3an haha?

2009-09-29 @ 16:45:41
URL: http://bellahs.blogg.se/
Postat av: elin

sv: tack! jag vet faktiskt inte vart sjalen är köpt, det är mamma som köpt den och det står ingenstans..

fin blogg :)

2009-09-29 @ 16:45:45
URL: http://elinsimons.blogg.se/
Postat av: bella

sv: haha allright. jo då med mig är det bra faktiskt sj då?

2009-09-29 @ 17:10:30
URL: http://bellahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0