090922

Pluggpluggochplugg. ett Soarbete som ska va klart på fredag är det som gäller, det ska vara reflektioner, faktatexter layout och massa grejer, Carina Jerlov heter vår Solärare och förväntar sig sjukt mkt från oss.
egentligen har jag inte tid att blogga men jag kände att jag bara ville få ut det jag tänker liksom hehe. Lyssnar på Spotify, har typ reklam 24/7 snarkZzz, åh nu kom "Can you feel the love tonight med Elton John som jag btw skriver ett musikarbete om, älskar verkligen Elton!

Idag började vi läsa en halvtimme som vi alltid gör, är fortfarande på den fjärde boken i Twilight, tycker dock att Edward är liiiitee föör överbeskyddande eller vad tycker ni? Sen hade vi slöjd och jag håller på att sticka ett par vantar, men min lärare gav mig fel stickor plus att jag hade ett för tunt garn så vantarna blev lite små, jag får ge dem till min söta lilla kusin Ebba. Är redan klar med den ena vanten och är nästan klar med den andra, sjukt kul att sticka vantar alltså!;) Sen va det bild, vi ska välja ett citat, sen måla det på väggen i musikbildsalen, idag skissade vi med blyerts genom att använda en projektor och måla av på väggen. Eftersom jag är så noggrann så tycker jag att det blev lite skevt eftersom alla gick och stötte till projektorn hela tiden-.-. Haha men det blev fint till slut;)

Ikväll blir det in till fyren och spela fiol i orkestern, idag spelar vi en extra timme och det innebär att jag missar den timme jag kan vara med på ungdomsgruppen i konfan och jag missar hela idol men men.
Kommer inte hem förrän typ vid 10 ikväll, seegt-.-
Nu måste jag plugga -.- Hahah vi hörs!
Här kommer en underbar bild på Edward och Bella!(L)

pusshej♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; du är söt gumman!

saknardig

2009-09-26 @ 18:33:50
URL: http://josefinecollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0