19:46 090926

Hejjsan bloggen, lite dålig uppdatering måste jag säga! Igår var det grymt roligt, var med Amanda Emma och Anton, grymt kul var det:PLängesen va det Anton.
Ikväll blir det att träffa Amanda Emma och dea, har inte träffat Dea på åratal ska bli jättekul:P Mamma och pappa ska bara komma hem göra mat till mig hehe, för jag kan ju verkligen inte göra ngt själv, men orkar intex)

Sen strax efter åtta kmr Dea och hämtar upp mig
så åker vi o köper godis o sen drar vi till Amandas mamma, långt ut i tjotahejti!
Idag gick jag upp vid 2, fy på dig Hedvig! in i duschen, o sen har jag spelat fiol, suttit vid datorn och lyssnat på musik:P
Nu kom mammsi o pappsi hem, vi hörs alla bloggläsare!
En bild på tredje boken i the Twilight saga:P

Pusshej♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; ja, det måste vi =)

2009-09-27 @ 09:37:04
URL: http://josefinecollin.blogg.se/
Postat av: amanda

tjotahejti... tack för den ^^<3

bra kvällar va det!;)

2009-09-27 @ 13:42:05
Postat av: julia

åh vilken fin blogg och fina bilder =)

2009-09-29 @ 16:57:17
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0