090910

Hejjhejj allesammans, skola idag, försov mig lite men det gjorde inte så mycket, hade svenska nationella test idag, läsförståelse, busenkelt!;) Sen rullade dagen på, hade idrott sista lektionen, friidrott igen fast denna gången var det 1500 m, spjut och diskus.
Jag känner verkligen att jag utvecklas mer och mer hela tiden, så jag hoppas att jag behåller mitt vg, ska prata lite med glenn om det. 1500 m sprang jag på 8.10 min, spjut 13,90 m och diskus 18.50 m. Hade verkligen blivit bättre i diskus så det jag jag glad över.

Var sjukt godissugen efter idrotten men jag orkade verkligen inte cykla ner o köpa godis så jag gick ut i vårat äppelträd, bokstvligt talat gick jag in i trädet, alltså jag ställde mig på en stol och stod i trädet, annars ser man inte äpplerna. Det var inte så många äpplen iår men så såg jag det största äpplet jag sett i det äppelträdet, asgoa äpplen är det, så jag plockade det och lånade klaras kamera lite hehe;)

Nu ska jag äta upp det hihi, Mums!
Vi hörs, pusshej♥

Kommentarer
Postat av: Frida

har faktiskt ingen system så vet inte;)<3

2009-09-11 @ 20:17:54
URL: http://fridasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0