Hösten har kommit, även till Alingsås!

Hejjhejj allesammans!
Jag har ju inte kunnat blogga "på riktigt" på ett tag eftersom det har varit prao och så, jag har ändrat och trixat med mina inlägg som jag inte brukar göra eftersom det har med skolan och göra liksom.
Jag ville att praktikinläggen skulle vara efter varandra så det är enklare att läsa.
Jag beundrar er som orkade läsa  de långa inläggen haha! Jag har ju en massa att berätta nu eftersom jag inte bloggat på ett tag. Jag vill ändå berätta sakerna i olika inlägg så jag kan kategorisera dem. Jag njuter då mina sista dagar på mitt höstlov som har varit fullspäckat, eller ah ganska fullspäckat. Jag har iallafall haft något att göra varje dag!

Igår var jag hos min mormor och morfar, alla var med utan pappa i min familj, mina två kusiner "på mammas sida", Ebba och Alexander. Va hade grymt kul som vanligt, vi var säkert ute i två-tre timmar och tog kort och lekte, alla var med vilket är ganska ovanligt. Jag mår så bra när jag vet att min mormor och morfar, att de mår bra och det gör de när vi är där!=)
Senare på kvällen åkte vi till "light in Alingsås", men jag blev inte alls imponerad, det var inte så mycket att se faktiskt, alla säger att det var bättre förra året men vi hade ju inget att jämföra med så..=)
Jag ska inte säga mer nu för då kommer ni tröttna på att jag skriver så mycket x). Det var iallafall otroligt mysigt igår!=)

En bild på mig som Klara tog och som jag sedan redigerade;)

Klara=)Fotot är taget och redigerat by me, Hedvig;)
Vi hörs, pusshej♥

Kommentarer
Postat av: karrrååååå

gillar header och den klänning/kjolen du har där!

2009-11-01 @ 18:34:41
URL: http://diradiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0