Gymnasiedag + Trygghetsdag

Hejjsanhejjsan, Igår hade vi gymnasiedag då vi åkte in till Göteborg på gymnasiemässan, sedan fick man som sagt välja ett museum man ville gå på. Gymnasiemässan tyckte jag gjorde bara svårare för en att välja.
Jag vill gå i en skola nära mig och då är det Aranäs som gäller då men det fanns en jättebra musikskola i Göteborg, eller aa den verkade bra.
Antingen ska jag nog gå Samhäll inriktning på Media eller Estet på Aranäs men jag kan verkligen inte välja.:S

Idag hade vi schemabrytande dag, lärarna kallar dagen för trygghetsdagen, vi fick gå runt i 6-9 grupper på fyra olika stationer som handlar o att man ska vara trygg på skolan. Eftersom jag var sjuk i måndags, hade gymnasiemässa i tisdags och schemabrytande idag har jag inte jobbat någonting i skolan så direkt när jag kom hem satte jag näsan i böckerna och började plugga.
Vi har nämligen Engelskaredovisning imorgon, tre inlämningar på fredag och det där jävla Soarbetet som aldrig blir färdigt!:S

Vi får se vad som händer, ska duscha nu hade jag tänkt och sedan skriva stödord till min engelskaredovisning, shit alltså vad mycket det är:S
Slänger in en bild på Röhsska museumet, där Chanelutställningen var=)

Aja, vi hörs, pusshej♥

Kommentarer
Postat av: Frida

hejhej (:

är din mobil sönder nu eller? :s funkade typ inte att ringa dig förut ? <3

2009-10-07 @ 20:01:07
URL: http://keishas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0