Spexfoto!

Hejjsanhejjsan allesammans!Fredag idag då, sista dagen i skolan innan en fullspäckad vecka ifylld med prao i Mölndahl. Idag började vi skolan med att ha musik, jag lärde mig Stand by me på piano, kul vare;)
Jag fortsatte med mitt musikarbete om Elton John också. Efter det hade vi engelskaredovisning. Vi har i engelskan förberedande uppgifter inför de nationella proven och idag hade vi muntlig framförande.
Jag pratade om Idol och hur mycket de gör för att det ska bli TV. Det gick bättre än jag trodde faktiskt hehe=)

Sedan var det dags för skolfoto, fotografen var lite koko måste jag säga men han kunde nog sin sak hehe, han påminde lite om Nattas låtsaspappa till utseendet tycker jag hahaha!
Vi tog samlat foto med varje halvklass och tog sedan enskilda foton. Denna gången fick man se ensamfotot och jag tycker det blev hyfsat bra hehe;)

Sedan hade vi Spexfoto! Hur roligt som helst var det! Alla var olika saker och det var bara så sjukt roligt!
Jag var en fånge med randiga kläder rufsigt hår smutsigt fejs och en nummerskylt!
Natta hade med sig sin kamera och hon bad Lisa ta en massa bilder på alla och det gjorde hon men Natta ska åka till sin pappa i helgen så jag får dem på söndag. Jag tog några med mobilen, som ni ser lite längre ner i mitt inlägg.
Fick förresten MVG på mitt tyskaprov, så sjukt gött alltså!

Nästa vecka är det som sagt prao och jag ska praoa i Mölndahl på ett fotobolag typ. Det är där de tar bilder till Elloskatalogen och Lindexkatalogen bland annat. Bara för att jag ska praoa i en hel vecka betyder inte det att jag blir ledig med skolarbete på något sätt. Jag ska skriva dagbok "blogga" om varje dag på praktikplatsen på 3 olika språk!
På svenska ska jag blogga i min bildblogg och svara på en massa frågor, kommer antagligen skriva ett likadant inlägg här som i min bildblogg om praoplatsen. Sedan i engelskan så ska alla ha varsin vecka som man ska skriva om och självklart fick jag praoveckan! Det ska bli som en yearbook till slut. I tyskan har vi bara det som en uppgift.
Men det ska faktiskt bli riktigt roligt särskilt när jag ska praoa hos en fotograf!=)

Här kommer lite bilder i ett collage från idag, Enjoy!=)

Vi hörs, pusshej♥

Kommentarer
Postat av: natta

haha bilden! De bilderna får du skicka till mig! :D<3

2009-10-09 @ 17:43:04
URL: http://nnathaliie.blogg.se/
Postat av: lisa g

sv; asså nej det var min farmor, hon dog fög några år sedan. Kallar henne mami, har alltid gjort det :)

2009-10-09 @ 17:46:15
URL: http://galien.blogg.se/
Postat av: frida

åh, vad kul! (: kan vi ses imorgon? puss <3

2009-10-09 @ 21:16:36
URL: http://keishas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0