Coco Chanel utställning!

Hejjsan, sitter i Eriks rum med hans bärbara dator, sitter och läser lite om Coco Chanel. Imorgon ska vi på en utställning i Göteborg om henne, vi ska dit med skolan.
Först imorgon har vi sovmorgon till 8:50 eller något, vi åker in till Göteborg går på gymnasiemässa på Svenska mässan och sedan får man välja mellan tre olika museum/utställningar. Bestämde med en gång att jag skulle gå på Coco Chanels utställning så jag har glömt vad de andra alternativen hette;)
Coco skulle fyllr 127 år nästa år läste jag nu, jag vill ju iallafall kunna lite basfakta mer än att hon har designat otroliga creationer.

Söta Jessica Alba i en urgullig Chanelklänning.
Ska bli sjukt roligt iallafall, gissar att det blir en tjejeftermiddag imorgon, tror inte att killarna i vår klass bryr sig så mycket om mode av Coco Chanel hehe.
Snart blir det Svenska Hollywoodfruar, tycker det är otroligt underhållande, godis finns det också hehe;)
Vi hörs allesammans!
Vi hörs, pusshej♥

Kommentarer
Postat av: natta

haha, alla killarna ska typ till sjöfartsmuséet ;P

jag ska till det andra, med voodo 8D

2009-10-05 @ 21:41:12
URL: http://nnathaliie.blogg.se/
Postat av: JONNA

sv: så lite så gullet :)

2009-10-05 @ 22:20:23
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: ja forever21 är också riktigt bra:) min nästa favorit efter chicy tror jag.

2009-10-06 @ 12:25:44
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0